S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

Prevádzkovateľom e-shopu www.duowebshop.sk je spol. DUOwebshop s.r.o., so sídlom: Husiná 167, 985 42 Husiná. ICO: 4744410047444100 , DIC: SK2023892453 /daľej len ako predávajúci/

Objednávaním akéhokoľvek tovaru z ponuky, kupujúci súhlasí s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami:

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia /SOI/ pre Banskobystrický kraj

Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1

odbor výkonu dozoru:

048/412 4969048/412 4969

048/415 1871048/415 1871

 

Objednávka

Kupujúci objedná tovar s vložením toho do košíka a vyplnením objednávky.

Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o objednávke mailom. Max. do 24 hodín Vám napíšeme alebo telefonicky sa dohodneme na termíne dodania objednávky. Po potvrdení objednávky vzniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar kupujúcemu, a kupujúci sa zaväzuje za objednaný tovar uhradiť celú kúpnu cenu, vrátane poštovných a balných poplatkov.

Kupujúci môže objednaný tovar stornovať bez uvedenia dôvodu, kedykoľvek pred záväzným potvrdením objednávky. V prípade stornovania objednávky po potvrdení závôznej objednávky, má predávajúci nárok na vzniknutú škodu.

Predávajúci má nárok na stornovanie objednávky, ked´ tovar nie je skladom, alebo nie je možné ho doobjednať.

 

Platobné podmienky a ceny

Platbu za objednávku je možné uhradiť nasledovnými pôsobmi:

- vopred bankovým prevodom

- na dobierku

- osobne pri prevzatí tovaru

Ak kupujúci si zvolí platbu vopred bankovým prevodom, a nezaplatí za tovar do 5 dní od záväznej objednávky, predávajúci má právo na zrušenie objednávky.

Pri odoslanom balíku bude priložená faktúra.

Platné ceny sú uvedené pri položkách v e-shopu, a platia pri odoslaní objednávky.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny tovaru, ak by došlo k výraznému zvýšeniu ceny u dodávateľa, ktorú v tento včas neoznámil po predchádzajúcom odoslaní Kupujúcim.

 

Dodacie podmienky

Objednaný tovar bude odoslaný resp. odovzdaný kupujúcemu zvoleným spôsobom:

- osobne po dohodnutí termínu

- kuriérom

- slovenskou poštou

Tovar, ktorý je skladom u nás, bude odoslaný kupujúcemu do 24 hodín. Ak tovar nie je skladom alebo treba objednať, doobjednať z veľkoobchodu, predávajúci oboznámi kupujúceho s dodacím termínom.

 

Za doručenie tovaru predávajúci účtuje podľa nasledujúceho cenníka:

do 20 eur: 2,39 eur

nad 20 eur: 1,99 euro

dobierka: príplatok: 0,80 eur

 

osobný odber: 0 eur

 

Vrátenie tovaru

Zakúpený tovar môže vrátiť kupujúci - súkromná osoba, nepodnikateľ- predávajúcemu do 14 dní od prevzatia tovaru v zmysle § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 108/2000 Z.z.

Tovar musí byť poslaný späť predávajúcemu nepoškodený, neotvorený, v pôvodnom nepoškodenom obale, ako poistený balík /nie na dobierku/ na adresu:

DUOwebshop s.r.o., Husiná 167, 98542 Husiná

Tovar poslaný na adresu sídla nevieme prevziať, kedže v otváracej dobe sa nachádzame v kamennom obchode. Zároveń kupujúci pošle písomné vyjadrenie o odstúpenie od zmluvy, s číslom objednávky, faktúry, dátumu objednávky a s číslom účtu na finančné vysporiadanie. Suma kupujúcemu bude poslaná najneskôr do 15 dní od vrátenia tovaru.

 

Reklamácia a servis

Ako záručný list slúži faktúra, ktorá bude pribalená k balíku. Záručná doba podľa zákona je 24 mesiacov, a začne plynúť dńom prevzatia tovaru. Ak k tovaru patrí aj záručný list od veľkoobchodu alebo od výrobcu, je potrebné si uložiť aj ten.

Zákazník si musí skontrolovať balík pri prevzatí, lebo po prevzatí už nie je možné uplatniť záruku na vonkajšie chyby tovaru.

Záruka sa nevsťahuje na bežné opotrebenie veci, alebo ich častí, spôsobené používaním.

V prípade uznania reklamácie má spotrebiteľ nárok na:

- opravu

- zníženie kúpnej zmluvy

- náhradný tovar

- odstúpenie od zmluvy

Pri reklamácii Kupujúci je povinný dodať tovar Predávajúcemu, a to spolu s faktúrou, záručným listom a písomným vyjadrením na reklamáciu a s popisom chyby.

Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od podania reklamácie /ak servis nepotrebuje viac dní na opravu, a o tom napíše písomné vyjadrenie/ Doba sa predlžuje na dobu nevyhnutnú.

 

Ochrana osobných údajov

Zmluvné strany sa dohodli / v prípade fyzickej osoby/, že Kupujúci oboznámi Predávajúceho s osobnými údajmi, Predávajúvi s nimi zaobchádza s platnými právnimi predpismi SR. Kupujúci touto zmluvou vyhlasuje, že súhlasí platnými právnimi predpismi: par.7 ods. 1 zákona č.428/2002 Z.z.

V prípade právnickej osoby je Kupujúci povinný podať potrebné data: IčO, DIč

 

Ceny v kamennom obchode a na eshope sa môžu líšiť

 

 

 

 

 

 

OWE3YmVkN